On ütlus, et parim koht laiba peitmiseks on Google kolmas leht. Kogu Google liiklusest tuleb üle 90% just Google otsingutulemuste esilehelt.

 

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on tõhusaim viis ettevõtte nähtavuse ja usalduse suurendamiseks otsingumootorites (i.k. search engine optimization ehk SEO). Kui ettevõtte kodulehte ei leita, siis see ka ei müü. Inimesed otsivad Teie tooteid ja teenuseid.

Näiteks omate ettevõtet, mis tegeleb lampide müügiga ning Teil on ka koduleht, siis optimeerimine tähendab lihtsustatult seda, et kui inimene soovib internetist leida lampe ning kirjutab otsingumootorisse (nt. Google) otsingusõna “lambid”, siis just Teie ettevõte oleks otsingumootori vastetes esimesel lehel.

Teeme Teie kodulehele SEO, et leht tuleks välja ka Google otsingutes ilma, et peaksite edaspidi maksma Google-le reklaami eest. Need lehed, kellel on reklaami märk all vasakus nurgas maksavad klikkide eest Google-le. Teada on, et orgaanilised tulemused saavad ca 85% klikkidest ja reklaamid ca 15%.

SEO teenuse tellimiseks peab kodulehel olema mobiilisõbralik kujundus. Testi tasuta, kas sinu koduleht on mobiilisõbralik: https://search.google.com/test/mobile-friendly

SEO hind alates 300 €