Kodulehe tegemine koos SEO-ga on parim turundusviis 2019

Kodulehe tegemine pole tänapäeval ainult eesmärk omada ettevõtte visiitkaarti internetis.

Kodulehe valmistamine peab olema väga läbi mõeldud protsess. Enam pole kodulehe tegemine ainult eesmärk riputada üles enda firma kontaktandmed ja oodata, et keegi juhuslikult satub sinna lehele. Vaid praegusel ajal on kodulehed tõelised müügikanalid. Kodulehe loomine on eesmärgiga saada võimalikult palju inimesi enda lehele tooteid ja teenuseid ostma/tellima. Selle eelduseks on loomulikult ilus ja müüv kujundus. Kuid kõigepealt on vaja saada inimesed realselt lehele seda kõike vaatama. Sellise kodulehe tegemine, kuhu ka inimesed jõuavad, ongi meie kirg.

Me mitte ainult ei tee müüva kujundusega kodulehti, vaid toome ka realselt kliendi Teie lehele. Paljud kodulehe tegijad pakuvad teenuses ilusa ja kaasaegse kodulehe tegemist, mis on kahjuks otsingumootoritele optimeerimatta. Oleme tihtilugu näinud, et koduleht ei tulegi isegi mitte enda domeeni nime googeldamisel välja, mis siis veel märksõnadest tahta. Tänu sellele aga ei jõua ükski potentsiaalne klient sinna. Kahjuks näitab hilisem statistika, et ainult 20% Eestis olevatsest kodulehtedest on otsingumootoritele optimeeritud. Mis on kasu ilusast visiitkaardist kui sa seda kellelegi ei jaga? Ehk siis meie peamiseks eeliseks, et teeme kodulehed, mis tulevad Google otsingus esilehel välja.

Kodulehe tegemine koos SEO-ga (otsingumootoritele optimeerimine) tähendab lihtsustatult seda, et pöörame erilist tähelepanu Teile sobivatele märksõnadele, et tuleksite nendega Google otsingus välja esimesel lehel. Koduleht on kindlasti mõistlik teha kohe koos optimeerimisega ühe teenusepakkuja juures. Vastasel juhul võib juhtuda, et veebilehe tegijad valmistavad küll lehekülje, aga SEO optimeerijad peavad kodulehe sisu ja koodi ümber muutma, sest on näha et see ei sobi otsingumootoritele.

Esilehele tulek on tähtis sest kogu Google liiklusest tuleb üle 90% otsingutulemuste esilehelt. Mida paremal positsioonil on koduleht Google otsingutulemuste seas, seda rohkem klikke ja külastusi koduleht hakkab saama. Paljud kasutavad esilehele pääsemiseks Google Adwordsi kuid teada on, et reklaamidele klikitakse ainult ca 15% korral. Kellel on arvutis ADBLOCKER seadistatud, siis nendeni ei jõuagi Google Adsi reklaam.

Pakume täislahendust:

  1. Visuaalselt kena ja müüva disainiga WordPressi baasil veebileht, mida oleks ka endal lihtne hiljem hallata. Samuti armastab Google erinevatest platvormidest enim Worpressi ning reastab sellel tehtud kodulehed otsingutulemustes ettepoole.
  2. Aitame valida ja registreerime aastaks domeeni.
  3. Registreerimis-/kontaktivormi lisamine lehele.
  4. SSL sertifikaadi (HTTPS) lisamine, mis muudab kodulehe turvaliseks ning usaldusväärsemaks Google silmis. Mis on HTTPS?
  5. Wordfence Security (viirusetõrje/tulemüür) lisamine kodulehele.
  6. E-posti aadresside loomine ja seadistamine.
  7. Kodulehe tegemine ja hilisem haldamine – soovi korral pakume haldusteenust, s.t. uuendame ja varundame veebilehe tarkvara, teostame lehel tellija korraldusel muudatusi.
  8. Muudame lehe mobiilisõbralikuks – Google silmis on eelistatud need veebilehed, mis toimivad ühtmoodi hästi kõigis seadmetes, vastavalt sellele reastab ta lehti otsingutulemustes.
  9. Google Analytics koodi lisamine, et jälgida külastajate statistikat.
  10. SEO – kodulehe tegemine märksõnadega, mis iseloomustaks enim Teie toodet/teenust, millega tõusete Google otsingus esimesele lehele. Mis on SEO?
  11. Seo audit – teeme ka Teie olemasolevale kodulehele SEO auditi ning vastavalt sellele parandame vead, mille tulemusel tõusete Google otsingus. Mis on SEO audit?
  12. Logode tegemine – Teeme Teile logo, mis oleks kaasaegne ja  pilkupüüdev. Vaata tehtud logosid 🙂

Kodulehe tegemine tuleks jätta inimeste hoolde, kes teevad seda kirega. Meie suur soov kodulehe tegemisel on täita iga lehe puhul 3 peamist eesmärki.

  1. Tekitada kliendis tunde, et ta on saanud rohkem kui ootas.
  2. Luua visuaalselt meeldejääva kujundusega koduleht, mis oleks kliendile lihtne ja arusaadav ning suunaks soovitud tegevusteni.
  3. Tuua koduleht teda kõige rohkem iseloomustavate märksõnadega Google otsingus esimesel lehel välja.

Mõned meie tehtud tööd:

  • Minikool “Combipacti loodud Minikooli koduleht on minu jaoks suurepärane. Kujunduselt väga atraktiivne ja lihtsa ülesehitusega, mis kannab meie kooli ja kogukonna väärtusi. Meeldiv uurida nii lapsel, kes saab infot piltide järgi kui ka lapsevanemal, kelle jaoks on lahti kirjutatud kogu Minikooli elu. Oleme rõõmsad pikaajalise ja meeldiva koostöö üle ja soovime seda jätkata ka uuel ja uuel ja uuel aastal. Aitäh Combipact!” Minikool OÜ – Merle Luug
  • Elmari Talu “Elmari talu sai uue kodulehe….popi ja noortepärase….aitähh. Tubli töö,soovitan soojalt….”  Elmari Talu OÜ – Gunnar Kaljuvee

Enne kodulehe tegemise päringu tegemist, võiks läbi mõelda, millist kodulehte soovitakse. Siinkohal toome välja mõned abistavad küsimused.

  1. Milline on kodulehe eesmärk?
  2. Kes on sinu klient?
  3. Millistes keeltes soovid oma kodulehte näha?
  4. Kas on vaja teha logo?
  5. Kas on juba olemas midagi neist domeen/majutus/koduleht või tuleb kõik otsast peale uus teha?
  6. Kas piisab kolmest sisulehest avaleht/teenused/kontakt või on vaja veel lisada loetellu kui jah siis millised?
  7. Kas soovid näha oma kodulehte otsingutulemuste esilehel kui jah siis milliste märksõnadega?
  8. Kust tuleb kodulehe materjal pildid/tekstid?

Kodulehti soovitame majutada Veebimajutuse serveris. Veebimajutus.ee on suurima Euroopa domeenivalikuga teenusepakkuja Eestis ja .ee domeenide akrediteeritud registripidaja, teenindades igapäevaselt kokku rohkem kui 25 000 domeeni. Kasutades seal promokoodi “COMBIPACT” saate 3 kuud kodulehe majutust tasuta.