On ütlus, et parim koht laiba peitmiseks on Google kolmas leht. Kogu Google liiklusest tuleb üle 90% just otsingutulemuste esilehelt.

 

Kodulehe tegemine koos optimeerimisega otsingumootoritele on tõhusaim viis ettevõtte nähtavuse ja usalduse suurendamiseks  (i.k. search engine optimization ehk SEO). Kui ettevõtte kodulehte ei leita, siis see ka ei müü. Inimesed otsivad Teie tooteid ja teenuseid.

Näiteks omate kodulehte, mis tegeleb lampide müügiga, siis optimeerimine tähendab lihtsustatult seda, et kui inimene soovib internetist leida lampe ning kirjutab otsingumootorisse (nt. Google) otsingusõna “lambid”, siis just Teie ettevõte oleks otsingumootori vastetes esimesel lehel.

Kodulehe tegemine on mõistlik teha koos SEO-ga, et leht tuleks välja ka Google otsingutes ilma, et peaksite edaspidi maksma Google-le reklaami eest. Need lehed, kellel on reklaami märk all vasakus nurgas maksavad klikkide eest Google-le. Teada on, et orgaanilised tulemused saavad ca 85% klikkidest ja reklaamid ca 15%.

Kellel on arvutis ADBLOCKER seadistatud, siis nendeni ei jõuagi Google AdWordsi reklaam.

SEO teenuse tellimiseks peab kodulehel olema mobiilisõbralik kujundus. Testi tasuta, kas sinu koduleht on mobiilisõbralik – https://search.google.com/test/mobile-friendly

Samuti arvestab Google lehtede reastamisel nende laadimise kiirust, mida saad testida siin – https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

Koduleht ei tohi anda palju veateateid. Kõigile robotite päringutele peavad andma vastuseks 200 / OK seda saad testida siin tools.pingdom.com

Küsi hinnapakkumist!