Kodulehe optimeerimine ehk otsingumootoritele optimeerimine.

Kodulehe optimeerimine ehk otsingumootoritele optimeerimine on tõhusaim viis ettevõtte nähtavuse ja usalduse suurendamiseks (i.k. search engine optimization ehk SEO).

Kodulehe optimeerimine jäetakse tihtilugu tähelepanuta. Tehakse ilus koduleht lihtsalt valmis ja otsingumootoritele optimeerimine jäetakse tegematta. Selle tulemusena on leht olemas aga mitte üldse internetist hõlpsalt leitav ehk keegi ei jõua lihtsalt sinna. Oma firma nimega googeldades heal juhul leitakse ikka enda koduleht ülesse aga hoopis olulisem on leida koduleht seal müüdavate toodete või pakutavate teenuste olulisemate märksõnade kaudu. Näiteks kui pakud oma teenuses huviringe, siis oleks ju mõistlik saada esilehele sõnaga “huviringid” nagu ka meie poolt turundatav Minikool on.

Aina rohkem kasutatakse tänapäeval otsuste tegemiseks Google abi ning sealt leitav on kõige usaldusväärsem see otsitu, mis jääb esimesele lehele. On ütlus, et parim koht laiba peitmiseks on Google kolmas leht, sinna ei satu keegi. Kogu Google liiklusest tuleb üle 90% just otsingutulemuste esilehelt. Inimesed lihtsalt ei vaevu järgmistele lehtedele minema, kuna peavad esilehel olevat sisu piisavalt kvaliteetseks, mille vahel siis soovitud toote/teenuse kohta valik teha. Sellepärast ongi niivõrd tähtis saavutada positsioon Google otsingu esilehel. Kui ettevõtte kodulehte ei leita, siis see ka ei müü. Inimesed otsivad Teie tooteid ja teenuseid.

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on veebilehe nähtavuse suurendamine otsingumootori otsingutulemustes. Kui inimene otsib mingit märksõna (ehk näitab üles huvi teatud toote/teenuse vastu), siis optimeeritud lehte näidatakse otsingutulemuste seas eespool. Koduleht on kohe mõistlik teha koos SEO-ga, et leht tuleks välja ka Google otsingutes ilma, et peaksite maksma Google-le reklaami eest. Need lehed, kellel on reklaami märk all vasakus nurgas maksavad klikkide eest Google-le. Kahjuks on teada, et reklaamid saavad ainult ca 15% klikkidest, ülejäänud jätavad need lihtsalt vaatamatta ja kerivad allapoole otsides siis vasteid, mis tulevad ilma reklaami märgita esile. Kellel on arvutis ADBLOCKER seadistatud, siis nendeni ei jõuagi Google Adsi reklaam. Nii, et igaljuhul on mõistlikum otsustada SEO kasuks, mis on siis ühekordne väljaminek kui kulutada iga kuu raha millegi peale, mille kasutegurit on raske mõõta.

SEO ehk kodulehe optimeerimine tähendab lihtsustatult seda, et valime Teie tegevusega enim seostuvad märksõnad ja toome Teie lehe nende sõnade “googeldamisel” esilehel välja.

Teeme ka Teie olemasolevale kodulehele SEO auditi ning vastavalt sellele parandame vead, mille tulemusel tõusete Google otsingus.

Telli kodulehe tegemine koos SEO-ga!