Kodulehe optimeerimine jäetakse kahjuks tihtilugu tähelepanuta. Tehakse ilus koduleht lihtsalt valmis ja otsingumootoritele optimeerimine jäetakse tegematta. Selle tulemusena ei ole leht internetist leitav ja keegi ei jõua sinna. Paremal juhul ostetakse Google reklaami, et olla esilehel aga neile klikitakse ainult 15% juhtudest.
Oma firma nimega googeldades heal juhul leitakse ikka enda koduleht ülesse aga hoopis olulisem on leida koduleht seal müüdavate toodete või pakutavate teenuste olulisemate märksõnade “googeldamisel”.
64% inimestest kasutab tänapäeval otsuste tegemiseks Google abi ning sealt leitav on kõige usaldusväärsem see otsitu, mis jääb esimesele lehele. On ütlus, et parim koht laiba peitmiseks on Google kolmas leht, kuna sinna ei satu keegi.
99% inimestest leiab otsitu just otsingutulemuste esilehelt. Inimesed lihtsalt ei vaevu järgmistele lehtedele minema, kuna peavad esilehel olevat sisu piisavalt kvaliteetseks, mille vahel siis soovitud toote/teenuse kohta valik teha.
Sellepärast ongi niivõrd tähtis saavutada positsioon Google otsingu esilehel. Kui ettevõtte kodulehte ei leita, siis see ka ei müü. Inimesed otsivad Teie tooteid ja teenuseid.